Sunday 7 March 2010

Playdate#1 Flashback

Alhamdulillah...

Playdate #1 telah dapat dijalankan dengan jayanya. Kehadiran lebih daripada jangkaan. Terima kasih pada ibu-ibu dan si comel-si comel yang sudi hadir dan memeriahkan playdate tersebut.

Oleh kerana kesuntukan masa, sesi Read-it-Aloud terpaksa di'join'kan dengan waktu 'Play Happily!'. Sesi Baby Sign Language dan Make Your Own Mask nampaknya berjaya mencapai matlamat.

Antara si comel dan si 'handsome' yang hadir pada hari itu ialah:

Nurul Iman
Aisyah Humaira'
Muiz
Amru dan Umar
Fatimah An-Nabawiyah
Handzolah dan Habibullah
Imam Alfateh
Khadijah
Abdul Rahman

...serta ada beberapa nama si kecil yang Ummu Alfateh tak ingat, cuma ingat rupa sahaja. Maaf ya sayang..

Kehadiran yang ramai membuatkan keadaan sangat meriah sekali. Ada antara kanak-kanak tersebut yang cepat mesra dengan kawan baru, ada pula yang tunggu dan lihat, 'warm-up' dulu kata orang.

Buat ibu-ibu pula, diharapkan ada input-input yang berguna daripada pertemuan sesama kita, dan sebarang kekurangan harap dimaafkan. Jika ada idea, pertanyaan atau pengalaman, bolehlah dikongsi bersama lagi. Maklumlah, kebanyakan antara kita baru memiliki seorang anak, hanya beberapa orang yang sudah mempunyai lebih dari seorang buah hati.

Akhir kata, teirma kasih atas sokongan anda.

P/S: Gambar-gambar di dalam proses upload...Ummu Iman, Ummu Handzolah dan lain-lain, bolehlah email ke saya ( adik_q[at]yahoo[dot]com.  ) Gambar dengan saya pun tak banyak sangat... Syukran awi awi!

0 comments:

Post a Comment